Kızlar 29. Haftama yeni girdim sabah inanılmaz bi karın ağrısı ile uyandım sonra kahvaltıda ne yediysem çıkardım üşüttüm diye tahmin ediyorum ki midemden kötü koku gelir ya aynen öyleydi ishalde başlayınca doktora gittim bi kaç tetkik istedi serum verdi ama gaita testini veremedim bile çünkü anında kabız oldum bu kez de 🥹 bebek var ıkınamıyorum da yaşayan var mı aranızda ne yapmalıyım patatesten direk kayısıya geçiş falan mı yapacağım