Ezgiaa
40+3 te bebişimiz hala kanala girmediği için spinal sezeryan ile 28.11.2018 saat 13.07de minik kızımıza kavuştuk. Sezeryan sonrası sandığım kadar zorlu olmadı. Odamdan çıkıp odama gelmem 1 saat filan sürdü. 4 saat sonra yürüttüler. 2 saatte 1 kendim yürüyorum şimdi. İlk yürüyüş zor denebilir ama çok da değil. Emzirmek zor geldi bana. Bi oturtamadım yani ama öğrenicem eninde sonunda inşallah 😄 Artık HappyKids e geçiyoruz. Herkese güzel doğumlar❤️