Busece06 ahahah ben de dev ayaklı oldum diye dalga geçiyorum kendimle 😂 otururken bacaklarını uzat dedi doktorum ama hep o şekilde oturamam hareket etmem gerekiyor ayakta çok durunca biraz yürüyünce hemen dev ayaklarına dönüyor. Çok su tüketiyorum, tuz da hiç aramıyorum az tüketiyorum ama yine şişiyor 🥴😂