Sbhtzmn esirik1414 sancı başladı mı ? benim 3 4 cm le yatısım oldu suni ile 6 7 saatte tam açılma olmuştu kolaylıkla dogur inşallah 💖🤲🏼 saglıkla gelsin bebişin
esirik1414 Sbhtzmn 3 gün sancı çektim açılmam yoktu dün gece 5 cm açılmam oldu ve yatışı yaptılar çok şükür bu sabah bebeğğmi kucagıma aldım ❤️🙏