SenaGulsah Merhaba anneler 28 haftalık hamileyim 2.kızımın adını aden koymak istiyoruz ama bu ismin anlamı hakkında bilgisi olan varsa yazabilirmi
Cceylann01 SenaGulsah aden ismi kuran-i kerimde tevrat ve incilde cennet bahçesi diye geçiyor bazı yerlerde ise hz. Adem ve hz. Havanım yaşadığı bahçe diye yorumlanıyor
hsizyl Çoğu yazının içinde bile bir lanetlenen kavim bir cennet bahçesi diyor ya. Bende düşünmüştüm eşimin arkadaşı var imam ve hafız caizdir koyabilirsiniz drmis bilemedim ama ben vazgeçtim 🤷🏻♀️
SenaGulsah hsizyl bende cok istiyordum bu ismi ama sizin dediginiz gibi internette bugun farklı anlamları çıktı karşıma
Deletedmom0071 Bununla ilgili bir kitap okuyorum şuan. Halis Gökdemir’in Eden diye bir kitabı. Evet ilk yaşanılan cennet bahçesi. Yeryüzünde de aranılan cennet bahçesidir. 3 semavi dinde adı Aden/Eden’dir. Konulması caiz.