RabiaCinarrr Bizimkine de ben dedm riskli değil mi diye, zaten hastanedesin hemen müdahele edilir bsey olursa sezaryene alırım diyor ama istersen direk sezaryende yapabilirim dedi. Cumartesi karar vermem gerekiyor yoksa çocuk icimde kalcak artik 😀 ama ben hala karar veremedim.