kuzumvebenn Kızlar karnimda bant var dün sezeryan oldum bugün eve geldik yarın kısmet olursa banyo yapcam bandı banyo sonrası çıkaracakmisimda banyo yaparken ağrı vs oluyor mu sezeryan yerinde sonrasında bandı çıkarırken filan acı oluyor mu
minikoannesi123 kuzumvebenn bandın içinde zaten dikiş yerinizin üstünde bir bant daha oluyor, o yüzden içiniz rahat olsun. o bant su geçirmez olduğu için gönül rahatligi ile banyo yapabilirsiniz. Herhangi bir ağrı vs olmuyor, bant çıkarken de hiçbir acı vs olmuyor.
Hazalesma kuzumvebenn ben kızımdayken eve gelir gelmez hemn yaptım Bi sıkıntı olmadı ilaç almıştım onu sürdüm kapattım yaryi çok iyi oldu sutumde çoğaldı bundada yapcam
Mervenur_19 kuzumvebenn ben bandı banyodan önce çıkarmıştım ıslanınca çıkarırken acır diye. Çıkarırken de acıma vs olmadı duştan sonra da sarmadım hiçbir bişey de koymadım doktorum açık kalsın daha çabuk toparlarsın demişti
Smlaa kuzumvebenn ben pazar günü sezeryan oldum pazartesi günü hemen banyo yaptım doktor da söyledi sezeryan bandı satılıyor eczanelerde bir ilk gün banyo yapmadım ben
kuzumvebenn minikoannesi123 Anladım peki bandı çıkardıktan sonra bana bebek ağız bezi koyabilirsiniz dediler siz ne yaptınız
minikoannesi123 kuzumvebenn ben ilk kontrole gidene kadar bandı çıkarmadım, doktorum da çıkarma demişti. Bana yedek bant vermişlerdi. İki üç defa banyo yaptıktan sonra ikinci bandı taktım. Sonra da kontrole gitmiştim. 10 gün sonra falan bandı çıkardım yani
Aselzerya 1 hafta boyunca birgün var birgün yok banyo yapıp bant tak dediler 1 haftadan sonra da açık kalsın hiçbir ağrı sızı olmuyor takıp çıkarırken