Merhaba hanımlar 37 haftalık hamileyim, bir kaç ay önce farkettiğim bi olay bu, vajinamın tam içinden gelen bisey var rahim sarkması mı desem baska bisey mi çözemedim. Bu olayı yasayan varmı aranızda? Varsa normal doğuma engel mi bilgisi olan varsa yazabilir mi?