Kızlar 27+3 hamileyim bu hafta pazartesiden beri ayvalığa geldik arabayla istanbuldan 5 saatlik bir yoldu yolda ayaklarım şişmeye başladı burda da hala inmedi. Ne iyi gelir denize giriyorum ama yüzmüyorum ya sırt üstü duruyorum ya da ayakta bol su içiyorum bu haftalarda ödem olan ve şişliği azaltabilen birileri var mıdır?