Merhaba,
Yerden ısıtmalı sistem kullanılan evlerde yaşayan arkadaşlar varsa; tecrübelerinizi paylaşabilir misiz?
Yerden ısıtma sisteminin artı ve eksi yönleri nelerdir, döşeme parke, laminat olursa ev zor mu ısınır, tozlar havada uçuşuyor mu?
Teşekkür ederim.