Teslimenursevil Gündede beta 0,5 çıktı bu günden sonra yükselme ihtimali var mı böyle olup yükselen oldu mu
Hatice333 Teslimenursevil canım benim gününü bekle aşırı stres ediyorsun eminim kendini saldığın vazgeçtiğin zaman em güzel haberi alacaksın 🙏
Hatice333 Teslimenursevil hevesin gitmesin ama bieşylerle uğraş kafana çok takma . Sana diyorum bende farklı değilim aslında 😂
Teslimenursevil Hatice333 ben başka şeylede uğraşsam aklımdan gitmiyo işte elimdede değil ama bugünden sonra artık o kadarda düşünmem gibi yükselir gibi gelmiyor bana çünkü
gulruba Teslimenursevil benim de 2 yıl 3 gün sonra ama tüp bebek yapmaya cesaretim yok rabbim hakkımız da hayırlısını versin inşallah tutunmustur bebeğin bir gün arayla bile değişebiliyor sonuçlar
Teslimenursevil Hatice333 eşime hiç bakılmadı bendede ileri derece polistik over var 1 kez kimyasalım var 1300e kadar çıkmıştı değerim
Rchllc Benimde 3.gün embriyosuydu negatif ile sonuçlanmıştı Pes etmeden ilişkiye gir sürekli eğer negatifsen. tüp bebek sonrası hemen hamile kaldım darısı sana olsun inşallah
Cglayamn Rchllc aradan baya bi zaman gecmiş ama benmde 3.gün embriyo transferim 10.günde negatifi gördüm öyle bi an da karşıma çıktı yazdıgınız
Teslimenursevil gulruba aşılama diye başladık aslında ilk sonra aşılama iptal olunca kullandığım iğneler boşa gitsin istemedim direk tüp bebeğe geçiş yapıldı
Hatice333 Teslimenursevil eşinde bence bi ürplojiye gözükmeli canım bi sıkıntı varsa ilaç tedavisine başlar doktor vitamin takviye verir
Hatice333 Teslimenursevil anladım canım normalde kadında daha çok ve meşakkatli testler olduğu için ilk önce erkeğe bakmaları daha iyi benim doktorum öyle söylemişti sonra kadına rahim filmi falan çekmek daha mantıklı . Ama doktorun öyle uygun gördüyse tabi ayrı . Ama asla pes etme umutsuz olma en önemlisi stres olma ve daha erken gününü bekle inşallah pozitif görürsün 🙏😘
Teslimenursevil Hatice333 inşallah heveslerim kırılsada negatif biliyroum desemde içimde hep küçücük umut oluyor
Hatice333 Teslimenursevil hepimizde oluyor canım o hep o ufak bi umut hep oluyor inşallah en kısa zamanda kucaklarımız dolar 🙏 ben 3 aylık bebeğimi kaybettim kalbi durduğu için o yüzden en doğru zamanda sağlıkla gelsinler inşallah 🙏