Pitircikannesiyim Kızlar ameliyatımın 7. Günü ve bugün dikişlerim den sanki ses geliyor gibi daha doğrusu his hani dikiş atar ya sökülür gibi korkmaya başladım normal mi sizce abartıyor muyum?
Pitircikannesiyim Yenibirannee pazartesi gidicem yüksek ihtimalle . İlk çocuğumn da olmamış tı sanki o yüzden korktum biraz kötü bişey mi acaba diye
Pitircikannesiyim __mom1 şuan daha göremiyorum o hamileliğim de çok küçük Bi karnım vardı oda gitmedi niye bilmiyorum
__mom1 Pitircikannesiyim aynayla veya eşin baksa ya oraya sıkıntı varsa görürsünüz zaten. Yapıştırma yapışkan değil kızlar o da dikiş aynı şekilde iğne ve iple yapılıyor cildin içinden yapıldığı için siz görmüyorsunuz yani estetik dikiş. O dikişler de açılabilir ama açılmışsa zaten bakarsanız görürsünüz Karnın içindeki dikişler zaten 1 hafta sonra açılmaz açılsa saatler içinde kan kaybından ölürsün o yüzden açılmışsa cilt dikişin açılır ancak onu da görebilirsin
runkli0606 Pitircikannesiyim içerde 7 kat dikiş var üstekine aldanmayın biran önce kontrole gidin. Ultrasonla bakıyorlar iç dikişler.
Eda038 __mom1 canım ben daha 2 gün önce sezeryan oldum ve şükürler olsun iyiyim sadece bazen kasiklarima ağrı giriyor sızlıyor normaldir diye düşünüyorum yeni ameliyat oldum . Normal acısız hayata korkmadan öksürmeye ne zaman başlayacam aceba bir bilgin var mı
__mom1 Pitircikannesiyim enfeksiyon kaparsa dikiş açılır genelde. 10.gün zaten kontrolde bakıyorlar ama sıkıntı varsa önceden görüp gitmekte fayda var Zaten normalde günde en az 2 kez pansuman yapman gerekiyor görmeden nasıl yapıyorsun