ay konudan bağımsız olacak ama acil doktorlarına asla güvenmiyorum. zamanında röntgen çektirmiştim akciğer için. senin bu kaburga kemiklerin neden bu kadar ince, kopacak gibiler her an acilen baska yere git araştırsınlar seni diye beni felaket depresyona soktular… kemik kanserinden tut neler neler kurdum kafamda sonuc: kemiklerim gayet normal çıktı yapısı öyleymiş… profesör de dedi zaten biz acil doktorlarını ben tınlamayız diye :) kıssadan hisse, acil doktoruna hemen güvenme kadın doguma da sor geçmiş olsun