Evrimkrcgln 2evlat1anne çok merak ettiğim şey var ama hangi doktora gittiniz ilk başta bide dogumhanede fotoğraf için izin veriyorlar mı refakatçi dışında çocuğu görmek için gelenler ne kadar süre durabiliyorlar
Nursena2023 2evlat1anne Çok geçmiş olsun hayırlı Mübarek olsun inşallah. Genel olarak muamele nasıldı , doktorların ebelerin tavrı . Birde alttan sürekli mi bakıyorlar beni en çok yoran kısmı o oluyor çünkü .
2evlat1anne Evrimkrcgln randevu hangisine varsa ona gittim ben hep aynı doktora denk gelmiyor malesef. Fotoğraf mevzusunu hiç sormadım ama olacağını sanmıyorum doğum yapar yapmaz eşimi aldılar içeri ziyaret saatleri ise öğlen 12:00-13:00 ve akşam 20:00-21:00 arası
canim-bebegim Gözün aydın canım nasıl memnun kaldın mı odada mı doğum yaptırdılar eşin girebiliyor mu yanına
2evlat1anne Nursena2023 hepsi çok ilgili alakalı idi. Temizlik görevlileri Bile ilgiliydi alttan muayene ise doğumdan sonra 2 gün hastanede kaldığım için 1 kez yapıldı 1 gün kalsam oda yapılmazdı ama acı hissetmedim doktorla ve bünye ile alakalı sanırım
Nursena2023 2evlat1anne Sancı odasında olanı sormuştum. Ben ilk iki doğumu Zekai Tahir de yapmistim sürekli alttan bakıyorlardi mesela o kısmı beni yıprattı.
2evlat1anne Nursena2023 o sırada bakılıyor tabi ki açılmaya bakmak için ama her dakika her dakika değil
2evlat1anne Beyzanury1234 evet normal doğum çok ilgililerdi Allah razı olsun hepsinden hiç incitmediler
Eymenbaby 2evlat1anne doğum yapana kadar yanınızda anneniz kalabiliyo mu yani sanci anında , doğum sırasında çıkartıyorlar onu biliyorum zaten de ondan öncesi yanınıza birisini alıyorlar mi
2evlat1anne Eymenbaby evet normalde eşimi aramamı söylediler ama gelmesine fırsat kalmadan doğum yaptım ben
Eymenbaby 2evlat1anne 2. Doğumunuz muydu nasıl ilerledi ilkine gore biraz bilgi verir misiniz dikisiniz var mi , taburcu olacağınız zaman tekrardan alttan muayene olundu mu
2evlat1anne Eymenbaby ilk doğumum suni sancı ile olmuştu pek anlamamıştım ne olur bittiğini ama 2. Doğuma kendi sancım ile gittiğim ile başka şekilde ilerledi hastanede bol merdiven indim çıktım sancım geldikçe çömeldim doğumhaneye çıktığımda ise yarım saat içinde damar yolu imzalar derken doğumum gerçekleşti