zynpksre Arkadaşlar 32. Haftaya girdik alttan bi adet ağrısı vuruyo gibi oluyo gün içerlerinde yaşayan var mı ?
1prensesannesi_ zynpksre bnde de oluyor canım 35+0 haftalık hamileyim bnde şuan mesela regl ağrısı gibi ağrı var belimde de ağrı var normal galiba gün içinde sıkça tekrarliyor ağrım ☺️
Youngmotherr zynpksre 37+2 yim şuan şiddetli sancı çekiyorum sabahı bekliyorum inşallah sabah doğururum artık dua edinnn🥴😵💫
1prensesannesi_ zynpksre benim de yarın randevum var o zamana kadar sabredecegim karnımın yanlari da iğne iğne batıyor neden oluyor acaba 😬😥