Youngmotherr OZNUR78 ![ ] 37+2 den selam ama bu fotoğraf biraz eski 😂 35+2 den bu şuan koca göbek ve artan sancılarla çekemiyorum 🥲
OZNUR78 Youngmotherr masallah bin kere ❤️ hayirlisiyla gelsin minik cok zordur evet ben 22.haftadayim simdiden zorlaniyorum ALLAH yardimcimiz olsun
OZNUR78 Blueberry0 ic karniniz genistir bakmayin bende cok zayifdim evlenince cok kilo aldim ondan boyle gobus yarisi 😂🥰 bebeginiz saglikliysa gerisi onemli degil 🌸
Blueberry0 OZNUR78 Yaa çok teşekkür ederim tabiki en önemlisi sağlıklı olması ilerleyen haftalarda zaten kocaman olucak ama bi an önce tekmelerini hissedeyim karnım çıksın da seveyim diye bekliyorum ondan 🩷🩵🥲
OZNUR78 Blueberry0 bende sizin gibi dusunuyordum ilk hamileligim hicbirseyin farkinda degilim dusunun atar annesi bi kac haftaya 🌸
Ozlm_31 OZNUR78 aynı göbuş bizdede var bizde 22 haftaligiz ikiz bekliyorum sağlıkla gelsinler inşallah sizinkide