aylin_23 Daha keseyi görmedim nasip olursa cumartesi günü görmeye gidicem ama bu akinti kafamı karıştırdı biraz miktarı normle göre fazla sut gibi akinti neden olur bilgisi olan var mi
Selinmoon aylin_23 benim de çok akıntım oluyor ama kanama yok çok şükür. Bence bir sorun yoktur arkadaşımda da oluyormuş . 5+3 ben de