Zeliha272763 Kizlar ben 2 gündür bebeğimin hareketlerini nadir hissediyorum 3 gün sonra sezeryan olacam korkmaya başladım sizce normalmi
papatyaseveranne Dün aynı postu bende açtım. Gece uyutmayan bebişimin hareketlerini çok nadir hissetmeye başladım ve korkuyorum açıkçası. Ama normal demişler son haftalarda. Bebeğin yeri daraldığı için canım
Zeliha272763 papatyaseveranne hiç sorma ya kalkip gece ağladım vallahi çok nadir hissediyorum 3 gün sonra sezeryan olacam ne yapacağımı şaşırdım
ecem0509 Zeliha272763 hareketlerde azalma olduğunda doktorunuza bilgi vermeniz daha iyi olur benim şuan 37 haftam ama doktorum bugün hareker azalırsa anlık ara dedi tabi yerleri artık çok dar yine de bilgi verirseniz iyi olur içiniz rahat eder
Zeliha272763 ecem0509 canım biz devlet tqkipliyiz doktoru arayıp konuşamıyoruz keşke öyle bir imkanımız olsa