Livanur22 Kızlar erkek ve kız hamilelikleri nasıl anlaşılır merak ediyorum şuan 7 haftalık hamileyim bir kızım var bu sefer daha farklı şeyler oluyor acaba erkek olacakmı diye merak ediyorum
gamzecgr Livanur22 bence hurafe bunlar mesela işte ekşi çekerse canın işte miden çok bulanırsa bi çirkinlik gelirse kız derler tam tersi için erkek ben habire ekşi yedim ilk aylar kusa kusa bi hal kaldım üstüne suratım sivilce doldu hiçte bi güzellik gelmedi ama ikiz bekliyoruz ikisi de erkek bende tutmadı 😂
Pemberuya Livanur22 hep tatlı yoğurtlu ve sulu şeyler yedim 😀 bide karnım top gibiydi her gören erkek mi diyordu 17. Haftamda seyirmem oldu
Elif949494 Livanur22 hiç mide bulantım olmadı çok rahat geçti güzelleştim ama çok sinirliyim erkek hamileliğinde kızda ilk üç ay istifra ettim sivilcelendim burnum kocaman oldu kfkfkdk kızda ekşi tuzlu aşerdim erkekte full tatlı şeyler istedi canım
turkuaz_ Yani oğlum olucak ama bilmiyorumki ne farkı var ben bende olanları söyliyim. Genellikle sağ kasığım ağırıyordu ancak çok fazla kasık ağrısı çekmedim arada 1 gün falan . Onun dışında genelde belim ağırdı şlk zamanlar. Tatlı değil tuzlu eşerdim hiçbişeyden tiksinmedim genellikle yedim herşeyı. İştahım hiç kesilmedi. Çok mide bulantısı yaşadım çok kustum ama yine yemeye devam ettim 😄😄 akıntım kanamam olmadı hiç sadece 5. Haftafa 1 damla aktı kan oda heralde yerleşme kanamasıydı progestan kullandım bir daha olmadı
Livanur22 turkuaz_ teşekkürler mide bulantısı bendede var ve kasık ağrısı sürekli oluyor kızımda olmuyordu, kızımda hep tatlı yiyordum bu sefer tuzlu ekşi şeyler daha çok istiyor canım bi farklılık var acaba vinsiyet farkı olabılırmi diye düşündüm çok merak ediyorum şuan bir kızım var birde oğlan olsun isterim insan olmayanı arıyo😊😊
turkuaz_ Livanur22 tabiki benımde oğlum olucak bide kızım olmasını isterim gayet normal inşallah nasip olur 🥰
ElifKarata Livanur22 valla bende merak ediyorum. Bir kzm var 5 yaşında onu hep solda hissetmiştim ve çok geç hissettim 20.haftalarda felan.smdi sağ tarafmda ve 11.haftadan beri hissediyorum sanki çok hareket ediyor gibi. Kız hiç etmezdi dogdu yine öyle yavaş sakın koşmayı bile beceremez yorulur hemen cani agır 🤣🤣🤣eğer buda karnmdaki gibi hareketli olursa vay halime yürüme dönemde herhalde ben koşulara başlarım .
Naazli Livanur22 top gibi yuvarlak karnım vardı. Cildim bebek gibi olmuştu parlıyordu. Canım sürekli tatlı şeyler istiyordu. Her gören erkek dimi diyordu ama kızım oldu 😂
Melek-18 Livanur22 çok ilginç ki ilk kızım da yaşadıklarım A ise bu sefer herşey B ☺️bende sizin gbi düşündüm değişik galiba kesin değişik diye ama yine kızım olacak
Gamzekck_ Ben oğlumda hiç böyle değildim bikere yerleşme kanaması oldu kahverengi progestan kullandım geçti bulantım çoktu iştah yoktu uyuyordum . Ama suan ki hamileliğim hiç uykum gelmiyor 9+3 haftalık hamileyim 5 haftalık hamileyken kanamam oldu 2 gün önce kanama oldu ağrım çok sürekli bişeyler yeme isteği ağzım kuruyor çünkü. Ama yine de erkek hissediyorum 😂
Hazalesma Livanur22 kızdayken cok limon ayran içmiştim ve sancılarını hep kasıktan geldi şimdi oğluma hamileyim tatliyo cok yiyorum bide ağrılarım hep belimden geliyoo kalcam ağrı giriyo
Ciftannis Livanur22 benim ilk hamileliğim ile bu seferki inanılmaz farklı. Tutunma yerleri, ağrıları, bulantı sıklığı, akıntı, karın şişme hızı, bel kalça genişlemesi hepsi ters ama ikisi de erkek 🤷🏻♀️
Sedanurumut Livanur22 tatlıyı kararttım ekşi yedim hep. 33 haftalığım şuan mide bulantım bitmedi arttı. Göbeğim göğsümün hemen altından değil daha aşağıda çıktı
iremcannn1907 Livanur22 anlaşılmıyor garantisi yok yani. Bebeğimin cinsiyeti belli olana kadar herkes bana kesinlikle kız bebek tahmininde bulundu. Aldığım kilo, yediğim yemek, cildimdeki değişim vs. Ama genel anlamda herkes kız diyordu hatta cinsiyet partisi yapacaktım gerek yok kız zaten kafasındaydılar eşim dahil. Ben başından beri hep erkek hissettim rüyamda dahi görürdüm. Ve oğlum 1 buçuk yaşında teyzesi 😂