Pemberuya Kızlar 38 haftalık hamile arkadaşım nst de sancı çıktı ama normal sancısının gelmesini bekliyor ya da suyunun 38. Haftada ben dedim ildeki dr a git diye ama bekliyor riskli mi beklemesi sizce
Yazmelegi_ Pemberuya sancısı varsa arada gidip kontrol ettirsin bebegin kalp atışı düşer bişey olur Allah korusun
Pemberuya binnur64 o yok canm ama bana öyle dedi aramızda 1 hafta vardı normalde ben 18 gün evvel doğurdum işte onuda bekliyoruz
Mom0888 Pemberuya nst de benmde sancım çıktı fakat hissetmiyordum doktor problem görmedi alttan muayne yaptı 2 cm açılma var dedi bekledik kendi sancımı
Daffad Benim de nst de sancı çıkıyordu 35.haftamda ben hissetmiyordum doktor kanaman olursa suyun gelirse sancı hissedersen gel dedi, hissetmediğin sancı gerçek sancı değildir dedi açılmamda yoktu
hayalim35 Pemberuya benim de sancım vardı ama doktor düzenli değil dedi eve yolladı her gün acile kontrole gidiyordum doktor istedi snra doğum olmayınca 41+1 de suniyle başlattı arada kontrole gitsin