Sude_cskn Merhaba kızlar regl günüm tam 7 gün gecikti regl aylarım düzenliydi hep normalde test yaptım bugün negatif çıktı fakat belirtilerim var vajina akıntımın artışı göğüs hassasiyeti halsizlik karnıma kramplar giriyor sizce sonuç değişir mi ?
gamzecgr Sude_cskn ya geç döllenmedir ya da psikolojik olabilir Farklı marka bi testle deneyin 1-2 güne ya da kan verin bence
myangelson Sude_cskn kan ver en iyisi en doğrusu sonucu öyle alırsın o da negatif çıkarsa geç yumurtlama olabilir o yüzden adet gününü ileri atmış olabilir
Razee Sude_cskn isterseniz erken gebelik testleri var çok hassas ve yanılma payı çok düşük olan testler ondan deneyebilirsiniz ben o testle öğrenmiştim
Sude_cskn gamzecgr regl dönemine 1 gün kala ilişkiye girmiştik eşimle iki gün arayla da devam ediyoruz geç döllenme olduğunu düşünüyorum bende kan vermek istiyorum bi yandan da biraz dha bekleyeyim diyorum belki sonuç daha belirginleşir diye sizce ne yapmalıyım
gamzecgr Sude_cskn bi iki gün daha bekleyin garanti olsun hem kanda beta da yükselir zaten geç döllenmeyse bile 2 günde bir kan isticek doktor artışa bakmak için hiç o strese girmeyin bi kaç gün daha bekleyin derim