İyi akşamlar canım anneler ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim 15 gün önce beta 183 Dü daha sonra 2 katı artarak devam etti ve sonra düşüşe geçti doktorum kimyasal gebelik olabilir dedi 6 haftalık oldu ama çoktan kanama başlaması gerekmez miydi yada yaklaşan regl günümde mi kanama olucak yarın kontrol üm var ama bu süreçten geçenler aydınlata bilir mi?