Gulkrmz ilk gebeliğim beta 286 çıktı hemen ertesi günü hastaneye gittim kese görünmedi rahim duvarı kalınlaştığı için büyük ihtimal gebesin dedi 1 hafta sonra gittim keseyi gördüm 2 hafta sonra da hem kalp atışı hem de güzel kızımı gördüm şimdi 23+1 iz🩷