damla097 Kızlar ilk gebeliğim araştırıyorum fakat herkes farklı bir markayı öneriyor sizler ne aldınız ? :)
Sevalinkaa damla097 ben henüz almadım ama lansinoh anne memesine en yakın yavaş akım olduğu için onu düşünüyorum 🤷🏻♀️
Linaa90 damla097 ben almadım eğer sütüm gelmezse kaşık biberon aldırcam o gün eczaneden çok ihtiyaç olursa doğunca alırım dedim biberon
Umutlugunler 0+ ay almak zorunda mıyız bur büyüğünü alınca kullanamaz mıyız ben de avent düşünüyorum da
Reyhosunannisi Umutlugunler 6. Ayından sonra uçları var silikonu değiştirebiliyorsun aventte yani biberonu komple değiştirmene gerek yok 0+ ay almanızı tavsiye ederim yavaş akışlı olduğu için meme reddi yaşatmıyor
damla097 Linaa90 kaşık biberonu ben hazırlıklı olarak yanımda götürücem o gün o karmaşada almak zor olur diye düşünüyorum