Betulhdvrd Kızlar ilk bebeğim safra taşı sancıları yüzünden 35 haftalık doğdu şimdi ikinci gebeliğim 9.haftadayiz. bu ara sürekli bı hazımsızlık kramp girip çıkması var safradan şüpheleniyorum. Gebeyken safrasini aldıran oldu mu süreç nasıldı