Kızçeler 2-3 gündür sancım vardı ama öyle ağrısı çok değildi bugün affedersiniz ishal olmuşum ve çok şiddetli sancılarım var bebek kafasıyla rahmime bastırıyor bebek kanalda zaten 3 cm de açılmam vardı sancılar doğumu hızlandırır mı yoksa ishalden dolayı mıdır