KaraVeAnnesi55
Önceden kabızdım fakat şu 3 gündür akşam yemeklerinden 2 saat sonra çok çok afedersiniz lavaboya çıkıyorum ve yumuşak dışkı şeklinde çıkıyorum. İshal olsam günde bi kaç kez su gibi çakardım lavaboya ama ishal değil siz yaşadınız mı bu şekilde bişey. 4 gün öncede kontrolüm vardı çok şükür maşallah bi problem yoktu. Anlamadım araştırıyorum demir ilacı yapar falan deniliyor fakat 12.haftadan beri kullanıyorum hep kabızdım. Siz yaşadınız mı veya başka yaşayan arkadaşlar varsa yazabilir mi ? Kusura bakmayın tekrar.