Zynppp_0999 Bu markayı kullanıp memnun veya hiç memnun kalmayan annelerim varmı. Yoksa diğer markaya mı alsam bilemedim.
Hunilininbirii karanmom aslında bana pek lazım olmadı ilk zamanlar kullandım sadece. Bunu atınca e bebekten öylesine 50 tllik bi pompa aldım bundan daha çok işime yaradı 😂 arkadaşım lansinoh kullanıyor memnun
Zynppp_0999 Hunilininbirii aslında ilk Philips ve lansion markası arasından kaldım. Şimdi bunu gördüm yorumları okudum beğenenler var ama uygun fiyatlı olunca açıkçası bende çok güvenemedim ondan sormak istedim
CemrePektas Zynppp_0999 mastit olduğumda aldım kullandım. 3.5 sene oldu alalı. Düsenli 3 ay kadar kullandım. Şimdi 2. Gebeliğim yine kullanıcam inşallah