Arkadaşlar benim deneyimim gerçekten çok kötüydü daha kendime yeni geldim ama sormak istediklerimi doktora soramadım çünkü hiç bişey hatirlamiyorjm yada öyle söyleyim normal açılma ı verilip düşürdüm sonra anestezi verildi temizlendi şuan kanamam bir ağrı sızım yok ama yanlış anlaşılmazsa sormak istediklerim var kendim ilcedeyim şehire gidip doğum yaptım şuan o yüzden sorma imkanım yok. Ne kadar zaman sonra tekrar çocuk düşüne bilirim ne kadar zaman sonra ilişki yaşanabilir illa tekrar çocuk istemek için adet görmem mi gerekir bu soruların cevaplarını bilen yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim