Brlk Kızlar mesela 37. Haftada doğum yaptığımızda geriye kalan 4 haftalık iznimiz yine doğum sonuna aktarılıyor mu yoksa onlar boş mu geçmiş oluyor
BurcuSTopsakal Ben de topik açtım, benimkinde aktarılmıyor dediler ama iyi biliyorum, 37ye kadar çalıştıysanız ve tam 37de doğurduysanız 16 haftanın hepsini sonra kullanabiliyorsunuz 🤗 acaba 38de doğsa doktor 37 gibi göstermez mi ya 😅
Brlk BurcuSTopsakal o zaman bizim iznimiz toplam 18 hafta mı oluyor ( doğum 8 + 32 den 37 ye olan 6 hafta + 37 den 40 a olan hafta )
Brlk Kyy01 valla bende özel okulda öğretmenim haftada 2 gün gidiyorum ve artık 34. Haftaya giriyorum ve zorlamaya başladı.
Zzz11 Brlk hayır 32. Haftadan sonra doğuma kadar 8 hafta, 40. Haftadan sonra da doğum sonrası 8 hafta yani toplam 16 hafta oluyor
Brlk Zzz11 37. Haftada doğum olursa 37 den 40 a kadar olan 4 haftalık süreç de doğum sonrasına eklenmiyormu
__mom1 Kızlar doğum 40a göre hesaplanıyor 40tan önceki haftalarda doğum yaparsanız sonraya aktarılıyor