Yaseoz
Bende 13 haftalıkken kullanmayı bıraktım doktor bıraktırdı çünkü o haftalardan sonra folik asit bebeğin gelişimine bir katkısı bulunmuyormuş onun yerine vitamin hapları ve d vitamini takviyesi almak gerekiyormuş doğuma kadar da onları kullanıyorsun
Ama tabi kullanmak istersen devam edebilirsin doktoruna sorup ama ekstra vitamin hapları da almak iyi bence 🌸