Canm bende aynı 30+2de doğum yaptım 53 gündür küvezde miniğim ciğerinde balgam var onu söktürmeye çalışıyorlar Allah’ın izniyle hepsi iyi olacak bol bol oku dua et hep güzel düşünmeye çalış ve sütünü götürmeye bak süt içinde bestlak damla ve yeşillik dereotu vs tüket canm ama ilk 3-5 gün damla geliyor zaten sonra sonra çoğalıyor Allah’ın izniyle 🤲🏻 birbirimize dua edelim inşallah aşure ve cuma gecesi rabbim cümlemizi sağlıkla hayırla en kısa zamanda kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻