Yemekten 1 saat sonra 160 çıkması çok yüksek 140 geçmemeli. Benim 50gr şeker yüklemesi yapıldı 172 çıktı doktor diyetisyene gitmemi söyledi diyetisyen eşliğinde normale döndü şekerim diyet yapmanız lazım dikkat etmezseniz bebek de kilo, şeker, su fazlalığı erken dogum riski sizde kalıcı şeker hastalığına yol açabilir doktorum bana böyle söylemişti