Kızlar bir şey soracağım geçen Müdür Bey şey dedi 34. Ya da 35. Haftanda git doğum iznine ayrıl dedi şu an 34. Haftamdayim devlet hastanesi mı veriyor bu izni randevu sıkıntısı var biliyorsunuz. Bir de 40. Haftada değil de 38. Haftada vs doğdu bebiş diyelim annelik izni durumu nasıl oluyor. Okulda sordum bunu tabi Yazın çalışabilir izni alman için kurs açman gerekirdi dedi Müdür Bey. Haklı olarak. Doğum 4 Eylül gözüküyor okullar ayın 12′ sinde açılacak sanırım tam vaktinde doğmuş olsa nasıl olacak ne kadar izin alabileceğim??? Bilen tecrübeli olan var ise bu konuda yardımcı olabilir mi acaba 🙏