Zhraagk
Yumoshumos
Buseayazerdgn
Cyd
Kıyafetlerim bana da cok geldi ama soyle dusunerek almistim, saten i fotograf cekiliriz diye koydum. Geceligi de eger pijama ile rahat edemezsem diye bir elbise olsun istedim. Esofman dedigimde polar esofman, bazi anne adayları " dogumdan sonra cok titredim cok usudum" yazmis ondan korktum polar olsun dedim. O zaman esofmani mi cikarsam, usursem bir caresi bulunur herhalde:)
Kasigi da hastahane istedi canim, sut gelmezse mamayi kasikla veririz dediler. Ben ne olur ne olmaz yapamam diye biberonda koyayim dedim