cyd1 doğru söylüyorsunuz fakat benim riskli durumumdan dolayı normal de gelse, sezeryan da gelse en geç 37de almamız lazım dedi doktor. Yoksa amniyosentezle sıvı alımı yapılacak, o da doğumu tetikliyor, her türlü erken doğum olacağı için 37ye kadar çalışıp, 37de doğum olacağında 16 haftanın hepsi sonraya altarılabiliyor, yasal olarak bu böyle. Fakat merakım; bebeğin haftasına göre mi, benim haftama göre mi doğum raporu düzenleneceği 🤗 sanırım bana göre düzenlenecek, yani son adet tarihine göre.