12 haftalık oldum baştan beri folik asit kullanıyorum. Bugün doktora gittim devam et dedi 16 haftaya kadar daha sonra kan ilacına başlıycaz dedi sizde durumlar ne folik asit baya kullandım bide kan ilacına başlamam gerektiğini düşünüyorum biraz araştırdım.