derya61_ Yarın sezeryana giriyorum sabah erkenden lütfen dua edermisiniz 🤲İlk sezeryan 37 hafta tansiyondan dolayı
Alposannesi14_ derya61_ rabbim sağ salim kucağına alıp sevmeyi nasip etsin, bende 37+3 de doğum yaptım
Gonca_6303 derya61_ inşallah sağ selamet bebeğini kucağına alırsın cnm ben de yarın sezeryan olacam inşallah bebeğimizi sağ salim kucağımıza alırız 🙏
Alposannesi14_ derya61_ metal olmadığı sürece sıkıntı yok, takılarımı çıkarttım lastik toka vardı saçımda
Nurr0077 derya61_ rabbim sağlıkli sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲 bende de var tansiyon korkuyorum 😔 37 haftalık çok da erken değil için rahat olsun
Eksijelibon derya61_ dogumoldu mu? Bende tam 37 de seAryen olucam. Bebiş nasıl siz nasılsınız cok korkuyorum küvez vsden
derya61_ Eksijelibon merhabalar herşey iyi gitti epidural ve sprail aynı anda oldum şuan sadece kendi ihtiyaçlarımızı göremiyoruz