12345ipek 16 ve 17 de bende de oldu çok korkmuştum doktor bir şey yok demesine rağmen rahat edemedim gittim test yaptırdım enfeksiyon falan da çıkmadı
Sonuç doktor haklıymış rahim büyüdüğü için oluyormuş
20 li haftalarda yine oldu sonra önemsemedim bu sefer yine geçti kendiliğinden
İçimiz rahat etmiyorsa yine bir idrar tahlili verin enfeksiyon için ama muhtemelen büyütmeden kaynaklı