Arkadslar merhaba.Ben 1 yil önce kanama alani sebebiyle durmayan kanamalar sonucunda 19 haftalik düşük yaptim.Enfeksiyon sebebiyle olduğunu soylediler.Hala hazir olmamakla beraber bugun tekrar hamile olduğumu öğrendim.Suan icimi cok büyük bir korku sardi.Bundada olursa diye aklim gidiyo.Bu şekilde olup ta sonradan sağlıklı bebegi olanlar varsa desteklerinize cok ihtycm var😏