24serap Kızlar ikiz hamileliğim var. Sağ ayağım sol ayağıma göre daha fazla şişkin oluyor. En sonki doktor kontrolünde ikisi de sağ tarafta demişti doktor bunla ilgisi olabilir mi? Aynı sorunu yaşayan oldu mu?
NurrFatma0 24serap benimde aynı şekilde ikiz ve sağ ayağım şişiyor ama bunun sağ tarafta olmalarıyla alakası yok bence çünkü benimkiler hep farklı yerdeydiler şimdi üst üste gelmişler ve hala sağ ayağım şişiyor
Nazalex 24serap benimkiler de sağa yerleşmiş. Sağ kaburgamdan çıkacaklar nerdeyse😂 ayağının altına yastık koy hep yüksekte tut canım bir tuzlu yeme bol su💕
gamzecgr NurrFatma0 kaç haftalıksınız benim de ikiz gebelik ayak bileklerim ağrıyor sabahları da uyanınca ayaklarımın üstüne basınca acıyor şiş gibi hissediyorum sanki 🫨
24serap gamzecgr ben 29+1 deyim bugün. İkiz gebelikler zaten riskli gebelik olarak geçiyor ama neden hepimizin sağ ayağı şişiyor onu merak ettim. Benimkiler 1 aydır sağda doktor bu seni zorlar demişti ve biri diğerinin üstüne yatmış hareketleri hep sağda hissedersin demişti gerçekten de öyle oluyor
gamzecgr NurrFatma0 hiç kanama yaşamış mıydınız ben bi iki kere yaşadım şükür sıkıntı olmadı da doktorum ikiz gebeliklerde sık görülen bi durum dedi bilmiyorum insan huzursuz oluyor bi daha olur mu diye
NurrFatma0 Ozge56 evet yaptırmıştım sınırda çıkmıştı ama açlık kan şekerim normal çıkıyor hep doktor da çok üstünde durmadı
24serap gamzecgr hayır hamileliğimin başından beri çok şükür hiç kanamam olmadı. Ama sağ ayağımda şişlik durumu 2 aydır falan var doktora sormuştum normal demişti şişlik ama özellikle sağ ayağımda olmasına yorum yapmamıştı
24serap Nazalex ayyy benim de durum aynı sağ kaburgam katlanıyor da nefes alamıyorum sanki garip bi çekme dikleşme isteğim oluyor 1 2 gündür de sırtımın sağ tarafında da aynı şeyi hissetmeye başladım
Nazalex 24serap aynı durumdayız canım allah sabır versin. Ben de çok daralıyor sıkışıyorum. Çevremdekiler diyor daha erken anlatamadım derdimii 🥲🥲