papatya_01 Ben ilk bezlerini Prima Premium Çare aldımmhatta bir paket de prematüre aldım ikizler diye. İnşallah onu kullanmak nasip olmaz 🙏🏼 ilk aylarda ciltleri çok hassas olduğu için pahalı olanları tercih ettim daha sonraları baby turco sleepy uygun ne varsa alırım. Goon markasını duydunuz mu bilmiyorum ama Prima Premium Care muadili olarak onu yazmışlardı bazı anneler fiyatlarına bakmadım. Bir de Primada en iyisi imkan varsa Harmonie Pampers’miş ondan da 1 2 numara almak istiyorum bir iki paket