Reyhanaselya Bugün 38. Olduk .bebeğin suyu azalmış ve hareketleri azaldı . Sizce erken doğum olur mu daha iki hafta var .
Maviii Reyhanaselya daha erken doğumu mu var 😆😆 şükret 38. haftan dolmuş artık gelsede problem olmaz inşallah.. doktorların ne diyor bu duruma
E23ww Dogum olmaz ama bebek riske girebilir bol bol havuc ye ben suyum azaldigi icin yatisim yapuldi 39+6 suni sanciyla dogum yaptim hic acilmam yokk3