Bebeğim genlde uzanınca hareket ediyor oturunca yada ayakta iken nadiren tekme atıyor. Bide bu aralar hareketleri tekmeden ziyâde hep dalgalanır gibi dönüyor gibi. Sanki biyerini dayıyor hep kasılmalarım zaten arttı ama bu onuda etkiliyor olabilir mi oda kasıntılı hareket ediyor gibi hissediyorum böyle beni rahatlatıcak tekmelerden ziyâde kasıntı lı hareketleri var. Bu normlmi? Ve sadece yatarken hareketlenmesi?