Gldn1905 Arkadaşlar merhaba 12+3 haftalığız bugün özellikle sağ kasıgımda şiddetli bir ağrı var bugün pek bir şey de yapmadım yerden eğilip bir kaç bir şey topladım sadece sizce ondan mı kaynaklı yoksa böyle ağrılar normal mı ? Bilgi verirseniz sevinirim