1palyaco Patoloji sonucunu ben göremiyor muyum . Sonuçlarımın çıktığına dair mesajım geldi fakat e nabız üzerinden girdiğimde görüntülenecek veri bulunmamaktadır yazıyor.
monarosamommy 1palyaco patoloji sonucları e nabizda gözükmüyor daha önce 2.ci gebeliğimde bizde yaptırdık hastanenin laboratuvar sonuçlarından baktım yok en sonra hastaneyi aradım gelip almanız gerekiyor dedi e nabız sistemin de gözükmez yani
esraEb 1palyaco hastanenin onlıne işlemler kısmından laboratuvar sonuçlarından PDF olarak görüntüleyebilriisniz. İndirip kırtasiyeden çıktısını da alabilirsiniz. E nabızda ben de hiç denk gelmedim. Öyle bir seçenek var ama sonuçlar görünmüyor.