Htcanne Kızlar riskli gebeliğim var kanamam oldu 1 gün hastanede yattım.özellikle ultrason sonrasında ağrım oluyor.alttan da değil karından bakılıyor ama oluyor. Sizde de oldu mu yoksa ben stres fln mı yapıyorum
Merveclskn10 Htcanne Benin de hamileliğimin son zamanlarında olmaya başladı. Baskı uygulandığı için olabilir. Kısa süre sonra geçiyor. Kasıklarda oluyor benim.
Melodimm Htcanne Kasikda degilde vajina yukarisinda ağrı oluyordu bende.Usg bakan doktor degisti onda agrimadi geçen defa mesela.Bence bakan doktordan doktora degisiyor.Bende vajinal asla baktirmadim.