humaninannesi61 6. Hafta da başladı bulantı, tansiyon 4.5 ti hep bu durum üç aydan fazla sürdü kilo veriyor dum hep sadece yoğurt ekmek yiyebiliyor dum ama zorlayarak. Beni de yatırdı hastahane ye hiç korkulacak durum yok sürekli serum zaten toparlıyor insanı. Ama kendi adıma konuşuyorum benim bulantı hiç durmadı sadece gıda takviyesi aldım.16. haftadaydım yatınca zaten. bütün bulantı ilaçlarını denedik olmado geçmedi sonra kabullendim. Şu an 37+5 im ve 32 de kesildi bulantı ama hala da var desem yanma bide eklendi tabi. Ama dilerim ki senin erkenden geçer. Çok geçmiş olsun.