Merhaba sevgili anneler . Benim 2. Gebeliğim bir oğlum var 4 yaşında ona hamileyken sadece bir kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdim bu kez hastanede calısıyorummneden bilmiyorum ortak WC kullanımı belki idrar yollarımda sürekli enf oluyo . Şu son 3 gündür yoğun yanma bikez ilk haftalarda monual vermişlerdi tek kullanımlık şuan idrar versem yine verirler muhtemel çocuğa bi zararı olurmu yada bu neden sık oluyor böyle