Hanımlar merhaba bir haftadır belirtiler var ama emin olamıyorum bugün kan verdim ama sonuçta çıkmadı hala. Mide bulantısı, göğüslerde hassasiyet, kabızlık vs var arada adet olacakmış gibi kasıklarım ağrıyor ama daha üç dört günüm falan var. Sizce var mı bişeyler 🥺